למשרד ניסיון רב בייצוג מול ועדות המכרזים, הגשת השגות על החלטות ועדת המכרזים ועל תוצאות מכרזים וניהול
הליכים משפטיים בנוגע למכרזים. כמו כן, למשרד ניסיון רב בטיפול בהכנה ועריכה של מכרזים. עורך דין גיל להב שימש למעלה מעשור כיועץ משפטי לוועדת מכרזים ממשלתית, וניהל למעלה מאלף מכרזים מסוגים שונים. כיום המשרד הוא בין המובילים בתחום דיני המכרזים, והוא מייצג תאגידים ופרטיים מול משרדי הממשלה, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות, קופות חולים וגופים ציבוריים, וכן נותן שירותים משפטיים לגופים ציבורים בהכנה ועריכת מכרזים ציבוריים. בין השירותים הניתנים:


לעניין השתתפות במכרז ותוצאות המכרז -
 
א. בדיקת מפרט המכרז, והגשת השגות על תנאים שיש בהם לקפח את מגיש ההצעה, למנוע ממנו להגיש הצעה למכרז, תיקון טעויות במפרט המכרז שיש בהם לפגוע במציע במידה ויזכה.
 
ב. סיוע ויעוץ לגורמים המקצועיים בתאגיד בהכנה והגשת הצעות למכרז. הגשת הצעה מיטיבה בשים לב לדרישות המכרז ונוסחאות השקלול בין מחיר ואיכות, סוג המכרז ואפשרויות ניהול מו"מ, מכרז מקוון וכד'. שמירה על סודות מסחריים של החברה במסגרת מענה למכרז ומניעת חשיפתם.
 
ג. בדיקת ההצעה המוגשת על ידי החברה והתאמתה למפרט המכרז ולתנאי הסף במכרז. לעתים קרובות הצעות נפסלות בשל טעויות קטנות, דוגמת ערבות שאינה תואמת את דרישות המכרז, אי צירוף האישורים הנדרשים, אי מילוי, או טעויות במילוי וכד'.
 
ד. התמודדות עם השגות או עתירות של תאגידים אחרים כנגד זכיית התאגיד במכרז. לחלופין, במקרה שהצעה אחרת זכתה, המשרד מתמחה בבדיקת הצעות זוכות ומציאת פגמים בהצעה, או בהחלטות ועדת המכרזים, שיש בהם להביא לפסילת ההצעה, או המכרז.
 
לעניין הכנת מכרזים וליווי המכרזים-
   
ה. הכנת מכרזים וליווי המכרזים מראשיתם ועד סופם -  קביעת תנאי סף, קביעת אמות מידה של איכות ושקלול עם הצעת המחיר, קביעת אופן ביצוע ההתמחרות וסוג המכרז המתאים, בחינת הצורך בקיום פגש מציעים, צירוף כל הנספחים והטפסים הנדרשים, בחינת עמידת ההצעות בתנאי הסף, בחינה ומתן ניקוד איכות להצעות, יעוץ משפטי שוטף לוועדת המכרזים ומתן מענה לשאלות הבהרה והשגות. לעניין זה חשוב לציין, כי למשרד ניסיון רב בבנייה משפטית וכלכלית נכונה של המכרז באופן שמחד יביא לקבלת ההצעות המטיבות עם מפרסם המכרז ומאידך ימנע הליכים משפטיים מיותרים. למשרד ניסיון גם בעריכת "קול קורא", מכרזים סגורים, מכרזי זוטא, בקבלת הצעות בפטור ממכרז וכן בעריכת RFI. 
 
לייבסיטי - בניית אתרים